Symfonický orchester Konzervatória v Bratislave
Spevácky zbor Konzervatória v Bratislave
Juraj Jartim dirigent
Iveta Weis Viskupová zbormajsterka
Anabela Patkolo husle
Miloš Biháry klavír
Štefan Horváth tenor
Katarína Porubanová mezzosoprán
Max Bruch
Peter Iľjič Čajkovskij
Giuseppe Verdi
George Bizet
Koncert pre husle a orchester č. 1g mol, op. 26 (2. a 3. časť)
Koncert pre klavír a orchester č. 1 b mol, op. 23 (1.časť)
La Donna è Mobile ária Vojvodu z opery Rigoletto
L'amour est un oiseau rebelle.... Habanera, ária Carmen z I. dejstva opery Carmen
Ján Levoslav Bella
Protector noster
Ave Maria
Veni Sancte Spiritus
Nedeľná omša č. 6 C dur
Skúsený skladateľ a ctený akademický funkcionár a pedagóg Max Bruch vedel bravúrne ťažiť z hudobného systému, ktorý bol už počas jeho života v ohrození. Jeho Husľové koncerty sú považované za modelové skladby aj pre jeho pokračovateľov. Jedným z najväčších „hitov“ koncertantnej literatúry je určite 1. klavírny koncert Piotra Iľjiča Čajkovského – dielo, ktoré napriek nespornej popularite nemalo spočiatku ľahký osud. Vojvodovo pijanské La dona é mobile z Verdiho opery Rigoletto a dráždivá Habanéra z Bizetovej Carmen sú zasa trhákmi v oblasti opernej hudby. Sakrálne dielo Jána Levoslava Bellu bolo pomerne dlho a nezmyselne zahalené tajomstvom nepoznaného. Je preto pozitívnou aktivitou, ak sa v poslednom čase dostáva na koncertné pódiá i do nahrávacích štúdií.