Slovenská filharmónia
Leoš Svárovský dirigent
Silvestrovský koncert
Ferdinand Hérold
Predohra k opere Zampa
Joseph Strauss
Die Libelle (Vážka)
polka - mazúrka, op. 204
Franz von Suppé
Banditenstreiche (Súboj banditov)
Erich Wolfgang Korngold
Serenáda z baletnej pantomímy Snehuliak
Ľudovít Rajter
Čardáš z baletu Majáles
Leroy Anderson
Bugler´s Holiday (Trubačov sviatok)
Bedřich Smetana
Lujzina polka (orch. Iša Krejčí)
John Philip Sousa
Semper fidelis, pochod
Jacques Offenbach
Kankán z operety Orfeus v podsvetí
Johann Strauss
Man lebt nur einmal (Žijeme len raz), valčík, op. 167
John Philip Sousa
On Wings of Lightning (Na krídlach blesku), galop
Leroy Anderson
The Waltzing Cat (Tancujúca mačka)
Charles Gounod
Kráľovná zo Sáby, valčík z baletnej hudby
William Walton
Populárna pieseň a valčík zo suity Facade
Aram Chačaturian
Šabľový tanec z baletu Gajané
Ary Barroso
Aquarela do Brasil (orch. John Wasson)
Silvestrovské „párty“ sú na celom svete najmä o hudbe. Človek sa začiatkom roka ocitá opäť kdesi na začiatku čohosi, čo napĺňa jeho život. Mýtus večného návratu na bod „nula“ doslova bytostne súvisí s hudbou. Jedine ona spomedzi všetkých umení môže človeku tento večný návrat simulovať a asociovať. Hudba tu bola pred človekom a jej mystika je aktuálna práve počas osláv. Či sú to vážne mienené tituly klasikov alebo diskotékové „odrhovačky“, pôsobia na konci čohosi a na začiatku čohosi iného ako neškodný a zdravý doping.