Slovenská filharmónia
Rastislav Štúr dirigent
Marianna Gelenekyová soprán
Jarolím Emmanuel Ružička husle
Ladislav Fančovič klavír
Matúš Veľas hoboj
Roque Baños López
Fanfarria z filmu Alatriste (2006)
Elmar Bernstein
The Magnificent Seven (Sedem statočných)
Richard Rodgers
Predohra k filmu The King and I (Kráľ a ja)
Victor Young
Predohra k filmu Cesta okolo sveta za 80 dní
Miklós Rózsa
Téma lásky z filmu El Cid
Pochod z filmu El Cid
Ennio Morricone
Téma Deborah z filmu Vtedy v Amerike
Max Steiner
Suita z filmu Casablanca
Jerome Moross
Hudba z filmu The Big Country (Veľká zem)
Ennio Morricone
Gabrielova téma z filmu The Mission (Misia)
William Perry
Fiona
John Williams
Fantázia na témy z filmu Fidlikant na streche pre husle a orchester
Miklós Rózsa
Princeznina láska z filmu Zlodej z Bagdadu
Nicola Piovani
Hudba z filmu Život je krásny
John Williams
Let do krajiny-nekrajiny z filmu Hook
John Williams
Suita z filmu E. T. Mimozemšťan
John Williams
Pochod dobyvateľov z filmu Indiana Jones
Udalosti 20. storočia niekedy až hektickým spôsobom preskupovali kultúrne preferencie. Búrlivý vývoj kinematografie podnietil formovanie celkom špecifického hudobného subžánru – filmovej hudby. Od čias nemého filmu, kedy atmosféru v biografoch dotvárali zruční klavírni improvizátori, ubehlo veľmi veľa času a dnes sú takzvané soundtracky pre skladateľov mimoriadne lukratívnym a divákmi vyhľadávaným hudobným tovarom. Kontroverzný Hollywood dokonca často triumfuje na trhu s hudbou. Tak, ako je to vo všetkých iných hudobných žánroch, aj v oblasti filmovej hudby kvalita kolíše, rokmi sa však sformovala skupina silných ťahúňov a vzorov: Ennio Moricone, John Williams, Miklós Rózsa si na filmových projektoch založili takmer celú kariéru. Podnietili tak aj iných senzitívnych hudobníkov k aktivite v tomto náročnom teréne hudobnej tvorby.